Nervös

Nej, vet ni vad?
Nu börjar jag få lite fjärilar i magen.
David har ju två äldre brorsor, Marcus (som jag skrivit om och även visat bild på) och Samuel.
Jag har aldrig träffat Samuel eftersom han har rest runt utomlands iallafall så länge jag känt David.
Imorgon kommer han hem! (tror jag)
Det ska bli jätteroligt att träffa honom eftersom jag sett på kort att han och David är otroligt lika!
Jag är bjuden på middag hos familjen Söderholm på onsdag, för att hälsa Samuel välkommen hem, men jag skippar den. Det känns så konstigt att komma till huset utan att David är där.
Dessutom vill jag att David är den som presenterar mig för hans bror.

image1356image1357

Samuel och David


Kommentarer
Emilia

oj vad lkika dom är

2008-05-20 @ 11:56:04
URL: http://emiliaaes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0