Lör/sön

Hallå där!
Igårkväll var jag inte taggad alls till en början men när kvällen väl satte igång med lite förande + melodifestival på Retro så började jag se fram emot kvällen.
Runt 23-tiden tog vi en flashig taxi till Fellows. Hur mycket folk som helst där igår må jag säga, men det var allt kul!
Innan vi drog hem gickvi upp en sväng till Ice. Ett litet missförstånd när det gällen den rundan, eller hur Alex? ha ha
Alexandras brorsa var så snäll och hämtade upp oss vid 3 någongång, innan dess lite käk på donken. Bredvid oss satt världens skabbigaste killar. Fy på er, lär er äta som folk!

Idag gick jag upp klockan 11 och åkte sedan in och mötte David vid 14-tiden.
Vi åkte hem och hälsade på hans bror Samuel och tog det bara lugnt.
Åt jättegoda hemmagjorda köttbullar och pratade massor om bådas resor!
Nu har vi kollat på Sanningens ögonblick och druckit pepsi max!
Snart dags att lägga sig känner jag, min kropp är verkligen inte på topp just nu.
Skönt att David är hemma och skönt att jag äntligen fått träffa hans storebror!

image1383


Kommentarer
alex

ehhh JAAAAAAA!

2008-05-25 @ 23:08:33
URL: http://thatgirla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0