fredag

Skoldagen börjar klockan 12.
Innan dess - en värmande dusch, lite mat i magen och inget stress alls, tack.
När jag är klar tänkte jag hugga tag i paraplyet och åka till skolan några/någon timme innan jag börjar.
Varför? För att träffa folk, tänka på annat. Möjligtvis sitta i biblioteket och få in mesta möjliga av företagsekonomin i mitt huvud (som förövrigt saknar energi.)
Skoldagen slutar klockan 15.20.
Någonstans däremellan, eller möjligtvis efter, har David lova att ringa från Malmö (tågbyte nummer 1).
Jag hoppas det blir en lyckad kväll, det tror jag att det blir också.
Vi vet inte vart vi ska än, men sällskapet är perfekt och då blir det också roligt.
Det blir vad man gör det till.
image1318
Bjuder på denna


Kommentarer
lisa

ha en underbar dag! :)

2008-05-16 @ 07:30:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0