fredag

Oj vilken stekhet dag!
Jag och David gick upp runt halv åtta och åt frukost. Sedan kilade han iväg till skolan och jag slocknade på hans soffa framför vakna med the voice.
Runt halv tio gick jag iväg till famnen och fixade lite nycklar och andra saker till mitt jobb.
Efter det hem och skriva ut arbetet och sedan till skolan som började 13.20 med matte. Betygssnack. Eftersom jag har mitt sista prov på måndag så fick inte jag reda på mitt betyg än. Det blir G eller VG. Ett antal tjejer satt och grät för att de fick VG...ja, vissa är faktiskt lite för bortskämda med tresiffriga slutbetyg.
Sedan hade vi engelska som vi fick sluta 30 min tidigare från. Tack Partow!
Var i Vällingby en snabbis efter skolan och köpte en söt sommarklänning från H&M.
Kanske blir invigning av den ikväll!?



Kommentarer
Anonym

Super söt!

2008-06-02 @ 22:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0