8

God morgon kära läsare. (som för övrigt inte är överdrivet många, men en del)
Gårkvällen var som sagt lyckad. Tack mina underbara vänner.
Under väldigt många timmar fick jag helt andra saker att tänka på, vilket var underbart.
Och inatt fick jag sova ut - nästan ännu mer underbart.
Det enda jag vill idag är att David ska höra av sig och säga att han har kommit fram i Prag.
Igår fick vi nämligen reda på att hans telefon inte kommer att fungera där, vilket bokstavligt talat suger!
Kanske är jag en jobbig flickvän ibland, men ett sms/telefonsamtal per dag där jag får veta att han mår bra vill jag helst ha faktiskt. Det borde jag kunna begära, eller hur?

8 dagar kvar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0