tjuvlyssnat.se

Filmstaden Camera, Täby

Kille ~23 (räcker fram 500-lapp): Tja, kan du växla den här till hundralappar?
Kassörskan ~20: Nej, tyvärr, jag har knappt nån växel alls? Men du kanske kan gå till McDonalds och växla?
Killen tar upp en Läkerol och lägger på disken.
Killen: Då tar jag den här.
Kassörskan: Gud vad taskigt.
Killen (triumferande): Life's a bitch.
Kassörskan mumlar och tar emot femhundringen.
Kassörskan: Det blir tio kronor. Då får du fyra hundralappar och nio tio-kronor tillbaka.
Killen: Men vad fan!
Kassörskan: Life's a bitch.

______________________________________________________________________


3:ans spårvagn, Göteborg

Kvinna ~35 (högt i mobiltelefonen): Jaaa, hej det var Catrin här som skulle måla dig till Hulken nästa vecka. Jag skulle bara kolla om du är en hårig typ? Jasså, jaha, okej (Hon skrattar) Jo, sen skulle jag kolla om du kanske är en tjockis?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0