skärtorsdagen och långfredagen

Hey!
Igår stressade jag så in i bomben men hann iallafall med det som skulle göras!
jag och åtta tjejer till i klassen åt på restaurangen rice som ligger vid östermalms torg. Det blev buffé, vin och annat gott! Hur mysigt som helst!
Runt halv elva var vi belåtna och många hundralappar fattigare så vi drog oss därifrån, nöjda och glada!
Resten av tjejerna åkte vidare till spånga (som jag ahr hört var ganska mysslyckat) och jag åkte hem till David!

Imorse gick vi upp ur sängen runt tolv, åt frukost och la oss och kollade på Mr brooks. Båda hade däremot sett den förr så det vart lite slapp-tittande. Runt två åkte jag hemåt!
Väl hemma låg ett påskägg och väntade på mig från mamma och Anders! Mums!
Om två timmar ska jag vara hos David igen på påskmiddag! mycket mysiga middagar nu! (imorgon är det eventuellt middag också)
image967


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0