påsk

Ska jag berätta en sak som de flesta av er knappast visste?
-jag är född på skärtorsdagen!
En riktig påskkärring med andra ord.
Egentligen skulle jag tagit min kvast och flygit iväg till blåkulla igår. Istället tog jag tolvan till David.
Sedan jag föddes har jag bara fyllt år en gång på skärtorsdagen och det var när jag fyllde tolv.
Anledningen till det är ju att påsken förflyttas varje år..

För övrigt tycker jag att det är skitjobbigt med alla ungar som kommer och vill ha godis eller pengar.
Är det någon mer än jag som vägrar öppna dörren?




Kommentarer
Malin

Fan, jag tycker att det är jobbigt att det INTE kommer några ungar! Eller, de får bara komma om de har FINA påskkort och är utklädda! Och intefan ska de ha pengar, man går påskkärring för att få GODIS! Det är ju som om de skulle gå omkring och be om frukt. Eller toapapper. Godis ska det va! Leve traditionerna!

2008-03-21 @ 18:55:57
URL: http://kristallendenfina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0