onsdag

Hallå Hallå!
Igårkväll var det kareoke-kväll..en överraskning för Vera som fyllt år! Det var roligt, dock var jag så himla trött så inget sjungade för min del!
Efter det så mötte jag och Tova upp David och Jombe och åkte till Stora mossen!

bilder:

image1009image1010image1011image1013image1012image1014image1015image1016

antar att ni vill ha en förklaring till den näst sista bilden.. David, Jombe och Engel gjorde ett litet framförande! Det uppskattades väldigt mycket ska jag säga! Folk höll på att garva ihjäl sig, jag med!


Kommentarer
joanna

haha ååh vad fina bilder från karaoken ;)

2008-03-28 @ 02:06:32
URL: http://joannakask.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0