måndag

Heej!

Skoldagen idag var väl inte så speciell. Segt med skola till fyra. Fast vi fick sluta tidigare eftersom vi jobbade med våra grupparbeten på egen hand sista lektionen.

 

Pricken över i:et efter denna jobbiga skoldag var väl på bussen hem från skolan.
En blöt hund kommer på med en ägare som så klart ska ätta sig bredvid mig. Blöt hund luktar.. inte gott. Pyton!
Det var bland de värsta lukterna jag varit med om.

 

Och var tog våren vägen? Helt plötsligt är det snöstorm. Sveriges väder är konstigt och det förvirrar mig. Det är sånt här väder som gör att man får huvudvärk. Plötsliga väderförändringar.

 

Förresten..vad händer med all kärlek som bara sprutade omkring en förut? Var tog den vägen?
(Nej, jag pratar inte om mig och D)

 

Nu har Tigger nyss badat! Invirad i en handduk är lillen! (Så himla gullig)
Han luktar iallafall inte illa, han luktar tvål!



Kommentarer
Cassandra

Kan tänka mig lilla Tigger helt fluffig och gossig i en, hmmm...grön, nej ROSA handuk! :D Kan du inte ta med honom till skolan någon dag! Du kan ju gömma honom. Han kommer säkert gilla det, värsta äventyret för honom ju! Hans ögon kommer bli lika stora och söta som katten i shrek!

2008-03-17 @ 22:06:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0