lördag

Hej!
Imorse gick jag och David upp 11.40, vilket var liite dåligt tajmat eftersom vi skulle vara ute hos min pappa Ekerö klockan 13.00. Vi kom lite för sent bara! Fint folk kommer sent...
En av mina småsystrar, Sofia, fyller 10 år på tisdag så vi firade henne nu. Det var första gången D träffade min pappa och mina syskon så det var mysigt! Vi åt soppa, paj och kladdkaka! Om jag är mätt? JA.
När jag kom hem till mamma så hade hon städat hela mitt rum, från golv till tak, och köpt lite nya saker och fixat o haft sig! Skinande rent nu med andra ord! (kommer hålla sig tills imorgon)
Nu är jag jättetrött och funderar på att vara hemma ikväll. Vädret är ju ingen höjdare och jag känner att jag vill vara pigg imorgon då jag måste ta itu med lite plugg.
Jag ska skrapa en trisslott, ta en dusch och lägga mig och kolla på två avsnitt av gossip girl!
Puss /M


Kommentarer
HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-01 @ 18:17:24
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0