korsord..typ?

www.mikaelaholm.blogg.se säger:
prata med mig!
David säger:
du hör mig ändå inte
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
skriv med mig!
David säger:
dsgfndnvaz
David säger:
fsfnaspövfsa
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
neee det där fattar jag inte david! 
David säger:
det är en hemlig kod
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
vad betyder den ?
David säger:
gissa
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
snäääälla säg 
David säger:
gissa! det är som  korsord
David säger:
_ _ _     _ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _ _
David säger:
nu får du klura
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
jag fick ju inga bokstäver  
David säger:
nää
www.mikaelaholm.blogg.se säger:
jamen det kan ju vara vad som helst!!!!!!!!!!!!!!

några minuters tystnad...

www.mikaelaholm.blogg.se säger:
jag älskar mikaela!
David säger:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0