helgen

Lördag:
I lördags åt vi middag hos Jombe och sedan åkte vi på fest i Rådmansgatan. Hampus, Julia, Jenny och Anna följde också med!
Runt halv tre var jag och David hemma.
bilder:
image984 image985

Söndag
Igår var det påskmiddag hos Davids bror och hans tjej, Marcus & Matilda som bor på Södermalm.
Vi åkte dit med Jombe och hans bror, sammanlagt var vi ungefär 13 stycken där och det var jättetrevligt. Det började med äggmålning, sedan påskmiddag, efterrätt, drickandes och inpå natten kördes sing star igång! Jag var faktiskt riktigt bra, vilket jag inte hade en aning om innan. Roligt när man upptäcker sina dolda talanger!
Vid tre tog jag och David en taxi hem.
bilder:
image988image989image991image992image993image994


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0