helg

Hey!
Ett litet tag visste jag inte om jag vågade skriva i bloggen mer överhuvudtaget, eller om jag kanske skulle radera den helt. Men vad fan, jag älskar ju att blogga och skriva av mig och det är så roligt att gå tillbaka och kolla på så nej. Ni får stå ut med mig ett tag till.

Fredag
Då var det amerikansk afton hemma hos David! Det var superkul! Några amerikanska tjejer hade fixat hamburgare och ordnat spritlekar som dom leker där. Framåt kvällen blev det musik och annat gott..ja, typ som äppelpaj och popcorn.
Det blev en sen och väldigt lyckad kväll! Mamma och Anders var därifrån sist av alla och sedan gick jag och David och la oss.

Lördag
..var väl en ganska slitig dag för båda familjerna, en sådan här "ta-det-lugnt-dag".. jag och David åt en stor frukost och satte på en film. Jag somnade, romantiskt va? Det som faktiskt var ännu mindre romantiskt var att filmen handlade om David Beckham. Så min sömn är antagligen förlåten.
Vid tre åkte jag hemåt och åt middag och gjorde mig iordning för kvällen som spenderades hos Anna i grimsta med några flickor och pojkar. Vi sov kvar där eftersom det blev ganska sent. Jag sov på golvet, mysigt..och hårt. Men som den superkvinnan jag är så klagade jag inte ett dugg. Snarkade gjorde jag däremot säkert!

Söndag
Halv nio imorse tog jag och Liza bussen därifrån. Jag blev lite förvånad när jag gick upp och kollade mig i spegeln och såg att allt smink var kvar, på rätt plats.
När jag kom hem var det sängen som gällde. Sov till halv ett, då jag vaknade av lilla katten som sprang omkring och skrek för att Anders hade stängt dörren till köket så att Tigger inte skulle komma åt hans räkmackor till frukost.
Idag ska jag mest ta det lugnt, träffa D ett tag och hämta min laddare och kamera som jag glömde där i fredags, just därför kommer bilder ikväll!

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0