helg

Lördagkväll:
Jag och David skulle precis sätta oss och kolla på film då Jombe ringde och ville att vi skulle följa med till en tjej på Ekerö. Efter mycket om och men så åkte vi iväg. Jombes kusin Therese som gick i min skola förut var också med! Kul! På vägen dit blev vi stoppade av polisen, eller trättare sagt Jombe som körde bilen. Han fick blåsa, men det gick bra! Vi hade däremot en jäkla tur. Vi hade precis lämnat av en tjej från att ha varit sex stycken i bilen och vi såg poiliserna i förväg så David hann sätta på sig sitt säkerhetsbälte.
Väl där så tof vi det bara lugnt, satt mest och pratade och lyssnade på musik. Sedan åkte vi hem till David och sov!

Söndag:
Vid 11 skulle D spela fotbollsmatch men slö som jag är så orkade jag inte följa med så jag stannade kvar hemma hos honom och åt frukost med hans mamma och de andra tjejerna. Sedan sate jag på en film och efter det åkte vi iväg till skolan eftersom D skulle redovisa sitt arbete.
Det gick strålande! Jag var extra stolt som flickvän!
Efteråt åkte Davids släkt, Jombes + fam och jag, mamma & Anders hem till David och åt middag och drack vin.
Jag skulle egentligen sova där men jag följde med mamma och Anders hem istället.
Men när jag kom hem saknade jag David och ångrade mig så mycket att jag satte mig i en taxi tillbaka. Haha, kär och galen?! Ja

Bilder:
image913image914image915image917image918image919
1.Engel redovisar DJ-kunskaper
2. David redovisar sin fiskebok
3. En tjej i deras klass redovisar ett stycke hon skrivit genom att spela fiol & piano
4. Jag...
5. David och hans brors flickvän Matilda
6. En tjej i deras klass som dansade jättebra magdans


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0