ha ha ha

Jag fick hem ett brev idag.
På brevet stod det "Mikaela Holm Edgren".
Edgren heter min mamma men inte jag.
Däri låg en liten hanskriven lapp där det seringsnr. (korrekt skrivet)

DU kör för fort i Nälsta område.
Det är 30 km, hoppas du ej har dålig syn
Föräldrar som har uppmärksammat denna bil ett antal gånger
SKÄRPNING
Obs. Föräldrar som kan anmäla.



Så vitt jag vet så har jag inte ens övningskört än, ni kan ju vänta med klagomålen till mig efter att jag fått körkort, för då lär det väl komma en del, men än så länge..shut up


Kommentarer
Tova

HAHAHAHAHAHA!

2008-03-11 @ 15:49:06
URL: http://tovagyllestad.blogg.se
li

Hahaha! Fan vad komiskt! hahaha!

2008-03-11 @ 16:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0