fredagkväll

Hej!
Igår skulle vi vara hos Liza klockan 19.00.
Jag gjorde mig iordning i tid så jag hann kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy. Det var ett lite skabbigt avsnitt, någon kille som hade fått en gren genom kroppen - aj.
Tjejerna som skulle till Liza köpte med sig lite var till middagen. Det slutade med att vi hade olika ingridienser till en pasta/kycklingsallad som man fick blanda ihop själv. Det var jättegott!
Runt 22 tog vi spårvägnen till Marcus som hade fest i Högland. Det var trevligt, träffade massa folk där som jag inte träffat på länge!
Jag, Liza och Ellinor tog sista tolvan till Nockeby torg och sedan traskade jag hem och kröp ned brevid D som redan låg och sov <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0