Du är vad du äter

Satt nyss och kollade på du är vad du äter och ikväll är det Dominika Peczynskis som ska förbättra sin hälsa och jag tycker att hon går in med världens skönaste inställning, precis som jag skulle ha:
  • "Det värsta jag kan tänka mig är att springa någonstans i regnet med mina stora pattar som bara skvalpar överallt!"
Och nu till en schen när Dominika inte skött sig och Anna (programläraren) bestämt sig för att flytta hem till henne och ligger i Dominikas säng när hon kommer hem.
  • "Den första tanken jag hade var att hon inte ville flytta hem till mig på grund av att jag inte skött mig, utan att hon var tänd på mig"
  • "Inte nog med att hon snarkade, pratade i sömnen och sparkades bredvid mig i en säng, hon tvingade mig dessutom att göra 100 situps på morgonen"
Klockren om jag får säga det själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0