studentfest

Igårkväll var jag först och åt middag i Davids skola, med studenterna och de närmsta i släkten.
Det var uppträdanden och en trerättersmiddag.
Runt halv 11 åkte Davids klass och en till klass (+ jag, Tova och några fler) ut till Rosenhill, långt ute på Ekerö.
Vi hade sjuuukt kul och kom hem klockan 7 imorse!
Förresten kom min pappa förbi, han hade varit inne på Stureplan med sina kompisar och tog en taxi till oss (efter lite tjat av mig). Han hade nära hem sen iallafall! Min pappa är bäst!
Ian bidrog med den absolut skönaste kommentaren på bussen hem.




1) Björn och Ian
2) Jag och Pappa!
3) Jag
4) Jombe och Ian
5) David
6) Tova och jag (somliga har ett och två år kvar)






Kommentarer
Bella

Vad står det på mössorna? backen? ;P

2008-06-13 @ 15:57:06
mikaela

Tova har Ians mössa på sig och på den står det: "Ian M.R på ena sidan och på andra "Akta IG"

Jag har Davids mössa på mig och där står det "Marklands" på ena sidan, och "backen" på andra. Marklandsbacken är vägen som deras skola ligger på, och det är vääääärldens jobbigaste och längsta backe. Den är typisk för deras skola :)

2008-06-13 @ 16:36:58
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Lorentz

Oskönt att inte jag fick vara me på några bilder...



Besviken

2008-06-15 @ 16:42:56
mikaela

fanns ingen på dig ju :P

2008-06-15 @ 16:57:25
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0