helgen, kortfattat

Fredag:
Då var vi ute på Ekerö igen! Denna gång hos Sami. Vi kollade på fotboll och satt ute och drack. Jättemysigt faktiskt. Vi tog sedan taxi till Brommaplan och åt på Ralles. Sedan den vanliga, härliga vägen hem till David!

Lördag:
På dagen var jag i Vällingby med mami! Vi köpte Davids studentpresent och så.
Klockan 18 var vi hos David och kollade på fotbollen. Det gick ju för övrigt inte så bra.
Men sedan var det fest! David hade studentfest och det var mycket folk och väldigt trevligt!
Vi kom i säng halv fem, helt slut!





Söndag:

Idag vaknade vi runt halv tolv. När vi kom upp i köket träffar man på lite folk som sovit kvar, typ som Rasmus som satt och åt frukost, haha!
Jag David Rasmus och Samuel kollade på Jönssonligan, sedan spelade jag och David spelet "Vem där?" (sjukt längesen), och sedan åkte jag hemåt.
Har nyss ätit en god middag med mamma och Anders, lax med pasta.
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Det har blivit alldeles för många dagar i rad nu!
Fast det har det allt varit värt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0