Göteborg

Hej! Är nu hemma från Götet! Vi har rensat fisk och hälsat på Glenn.
Nej, när vi kom dit vid 12 så lämnade vi faktiskt våra saker på hotellet och tog direkt en spårvägn till Liseberg!
Jag och David sprang omkring själva och härjade. Åkte ett flertal saker, åt lunch och spelade bort pengar för att förhoppningsvis vinna något, vilket vi inte gjorde. Otur i spel - tur i kärlek stämmer nog för vår del.
En liten sak vann vi faktiskt. Fast dock inte genom tur. Jag var skicklig på klon som man tar upp gossedjur med. Jag fick upp en illrosa hund som vi döpt till Göthe.
Vi gjorde också en liten sak för att vi precis haft sex månader, nämligen denna:

Man ser kanske inte så bra, men vi tog en bild på oss som vi sedan ville ha på två stycken brickor som halsband. Så nu har vi varsin sådan! Jättefina! Bilden blev väldigt bra också!

Vi drog hem från Liseberg runt halv 7, direkt till hotellet och gjorde oss iordning och klockan 20.00 åt vi på Hard rock Café. Riktigt gott och trevligt!
Vi var tillbaka till hotellet runt halv 12. Jag och David satte oss i baren och tog en varsin drink. Sedan somnade vi gott i de mjuka hotellsängarna!




Kommentarer
Cassie

Åhh vad mysigt :) Nu är jag hemma i Suecia! :D

2008-06-29 @ 18:13:40
Sara

Jag har också ett sådant halsband på mig och min Johan, dem är fina :-)

2008-06-30 @ 20:58:52
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0