söndag

Hej!
Imorse gick jag och David upp 11.30, plockade undan från grillningen och åt frukost.
Vid kvart i 1 åkte jag in mot jobbet. Har suttit här sedan 13.30 nu, tre och en halv timmar kvar.
Har precis ätit en illaluktande matlåda jag skrapade ihop hemma hos David innan jag gick. Men god var den! (den luktade illa för att den innehöll ägg - som jag förövrigt älskar)
Pappa har också lovat att meddela mig om hur det går i matchen idag. (AIk - Gais) eftersom jag jobbar och inte kan vara där och kolla på den.
Efter jobbet ska jag hem till David och kolla på tv och sova. Ska bli så skönt!

Imorgon :
09.00 UM (tredje gången gillt?)
En sväng i Vby-centrum
Hem och göra mig iordning
Runt 15/15.30 ska jag hem till Jenny som fyller år. Badkläder ska med!
Kvällen är än så länge inte planerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0