onsdag

hej!
Igår satt jag, Krille och Tova på min baksida och drack vin och snackade massa skit!
Runt 2-3 någongång satte vi på Rattatouille. Jag vet inte hur mycket dom två hann se men själv somnade jag efter kanske 10 minuter. Imorse vaknade vi runt 1, allihopa i min lilla 120-säng. Fast det var varmare än trångt. Vi åt frukost ute i solen och sedan körde Krille hem Tova och sedan sig själv.
Nu har jag duschat och klätt på mig en klänning. Det är ju så varmt att man dör!
Om 20 minuter ska jag traska iväg till bussen för att sedan åka hem till min David som kommer hem idag! <3
Ja, ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll..typ krama och pussa ihjäl min underbara pojkvän.
Puss!



Kommentarer
Tova

hej. jag heter tova och jag älskar dig.

2008-07-31 @ 14:09:26
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0