Horoskop

Väduren Vecka 29 ( 14 juli - 20 juli)

 
KÄRLEK
Var försiktig med vad du gör i kärlek och jag tror inte att du har råd med för stora kärleksgåvor nu. Slutet av veckan verkar bli bäst för dig i kärlek.
ARBETE/HÄLSA
Den här veckan är nog inte alls den goda vecka som du har tänkt dig. Var rädd om dig själv och kan du så vila mycket. Att göra en kort resa ska vara avkopplande bra för dig nu.
EKONOMI
En investering kan ge bra utdelning och det även med en mindre insats. Du kan även vinna en slant i ett spel med hästar. Din ekonomi verkar vara starkare nu.

Lyckotal: 6, 8, 10, 19, 22, 32, 34
_________________________________________________________________________________________


Det stämmer ju nästan!!
Kärleken vet jag inte riktigt om den stämmer in helt och hållet eftersom
1. Vi har det hur bra som helst
2. I slutet av veckan är vi ju inte ens med varandra
Arbetet stämmer jättebra. Jag är trött och ska snart på en resa med ledighet från jobbet och jag kommer må som en prinsessa.
Ekonomin går mycket, mycket bättre eftersom jag börjat jobba här. (hästarna är ju bullshit)
Och nu över till lyckotalen.. vi blev tillsammans den 22a :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0