Torsdag

Hej!
Igårkväll hade jag superduper svårt att somna, men lyckades iallafall tillslut. Det var helt enkelt för mycket tankar som kretsade i mitt huvud.
På grund av att jag somnade hyfsat sent så var jag också otroligt trött när jag gick upp imorse. Men jag gick upp klockan sju och hann med bussen 07.34, good work!
Började med Fek, gud vad min lärare babblar, och så går det i 180 också, jag hinner inte med för fem öre, så jag pysslade med annat.
Efter det hade vi Samhälle, Abbe berättade om sin vistelse i.. jadu, vilket land han nu var i nyss i 30 dagar. Om skillnaderna mellan ungdomar där och här i Sverige. Klassen lyssnade bättre än vi lyssnar på lärarna kan jag ju säga.
Naturkunskap var sista lektionen för dagen, då vi som vanligt kollade på film och sedan babblade läraren om någonting annat i en kvart.
11.10 slutade denna skoldag och jag åkte och fikade med åtta tjejer i klassen. Det var mysigt!
Efter det tog jag, Fredrika och Cissi en liten tur på stan, hittade en väska, en tröja, ett par trosor, läppglans, parfym och ett skärp!
Åkte hem runt tre och nu sitter jag och väntar på att mamma och Anders ska komma hem så vi kan åka till min moster som ramlade och gjorde illa sig igår. Ambulans o grejer, huanemej! Vi ska åka och kolla läget med henne!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0