torsdag

Nejmen hej.
Sämst uppdatering idag. Får skylla på..eh..mig själv. Mådde skit när jag steg upp ur sängen men jag ville absolut inte missa fek-redovisningarna idag så jag kämpade mig upp.
Efter första lektionen gick jag hem och satte på en film - somande efter halva.
Ställde klockan på två och tur var väl det för det avbröt mardrömmen.
Var mer än varm när jag vaknade. (Feber + mardröm kanske?)
Jag åkte till islandstorget för att gå en promenad med Linnsan. Vi gick en bit och sedan gick vi hem till henne och byggde duplo och kollade på Madicken!
Därifrån åkte jag hem till David. Vi tog det lugnt, kollade på I am legend. Hela filmen var väl sådär. Men slutet bra tycker jag. Och jag grät, ja det gjorde jag. När hunden Sam (Samantha) dog. Då blev jag blödig och började gråta! Tönt.



Åkte hem från David vid 21.. min gentleman följde mig en bit på vägen till bplan.
Matchade in tuben perfekt och i vby matchade jag även in 118 perfekt!
När jag kom hem var jag på strålande humör. Tänk att en liten pojke kan få en att må så bra.
Men samtidigt känner jag att min kropp är helt slut. Jag har sprängande huvudvärk och förkyld.
När jag kom in på msn fick jag också en liten påminnelse om bok-provet imorgon. Jag ska ha prov på "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist. Vi ska kunna om bokens innehåll och en del fakta om författaren.
Det går som det går helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0