Sovdags

Jag börjar som sagt klockan 08.00 imorgon så det är snart dags att sova.
Skulle bara säga att jag köpt en ny (mer okomplicerad) väckarklocka nu, för jag förstod mig verkligen inte på den andra jag köpte!
image584
Här är den nya, jävligt ful men enkel och så låter den högt! Bra va?


image585Den andra tröjan jag köpte är en större tröja som jag ska sova i hemma hos David, så jag slipper sno hans tröjor varje gång vi sover. Hihi












Nu ska jag sova! Godnatt

image586image587
Haha okej, jag ska förklara bilden, det är sent på natten och jag ska precis sova. Det är därför jag döljer halva mitt osminkade ansikte och har en ful tofs på huvudet!
/Tigger och Mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0