söndag

Vaknade runt tolv idag, mamma och hennes kompis Adrienne skulle till Sats i Vby och träna så jag åkte upp dit med dom och köpte present(er) till Tova som fyller 18 på fredag! (Kan inte skriva vad jag köpte eftersom hon läser min blogg, hehe.)
När jag kom hem därifrån tog jag det mest lugnt och sen städade jag hela mitt rum som såg ut som ett bombnedslag..eller till och med en aning värre. Men nu är det fint och mysigt!
image475

Efter att jag hade städat rummet gick jag och Sandra ut på en promenad, det var mysigt. Även fast det är superkallt ute!
När jag kom in åt jag middag med gästerna vi hade. Linn som jag är barnvakt till och hennes föräldrar var här!
Sedan gick jag över till Sandra och hennes sambo Markus ett tag tills jag och Sandra skulle möta upp Michaela för att sola!
Efter solningen gick vi upp till Vällingby och köpte lite godis och tog 118 hem till Sämjevägen!
Så himla skönt att ha en kompis mitt över gatan, smidigt!

image477 Sandra och Markus!



Kommentarer
Tova

hmm presentER.. nu blir jag nyfiken! :D

love you!

2008-01-13 @ 21:46:52
URL: http://tovagyllestad.blogg.se
mikaela

hihihi :) du får veta på fredag!

2008-01-13 @ 21:55:32
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0