skolan

Sitter i skolan nu och funderar lite på vad som hänt med högersidan på min blogg..syns den inte för er heller?
Eller är det bara alla datorer jag går in på som vägrar visa den? Att det alltid ska vara något fel..blir så trött.
Jaja, har håltimme nu, mitt användarnamn för datorerna i skolan hade slutat fungera så jag fick tag på någon IT-snubbe här som fixade det. Så nu funkar det igen, skönt !
Halv två börjar bilden och jag väntar på att Liza ska bli klar med spanskan som håller på nu. Vi går i olika spanskor.
13.30 börjar bilden och tills dess ska jag försöka börja rita på ett hus som vi skulle kommit en bit med tills idag (vilket jag inte gjort). Shame on me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0