onsdag

Hej!
Är nu i mitten av veckan! Har ändå gått fort tycker jag!
Hur har Mikaelas dag sett ut då?
Vaknade vid halv sju, funderade i en kvart om jag skulle orka resa mig ur sängen, och med djävulen på ena axeln och ängeln på den andra så vann ängeln. En zombie-liknande, blond varelse med ruffsigt hår steg upp ur den otroligt sköna sängen.
Kläderna jag lagt fram igårkväll ville jag inte ha och jag frös som bara den!
Ändå kämpade jag mig iväg..tappert. hann med bussen till och med!
Hade NO-labb först, ganska chill..följdes av en onsdags-rast (med dragkamp i ljushallen) som jag och tjejerna spenderade i cafeterian.
Efter det svenska. Vi fick en kärleksdikt som vi skulle göra om till antingen en reklamfilm, thriller eller drama-film/trailer. Vilken jäkla idé säger jag bara! Jag, Niklas och Cassandra gjorde en thriller-trailer. Vi lyckades iallafall få emelie att skrika!
Sedan lunch..goda mackor..punkt.
Naturkunskap..film som vanligt!! Fick gå tidigare än vanligt..jag och Fredrika gick till skolsyster, nallade frukt och la oss i vilo-rummet. Fredrika hade ont i ryggen så hon fick en varm påse under sig som luktade gröt. Jag låg brevid och filosoferade lite. Vi lyssnade på rix fm och smaskade äpplen. Diskuterade vad vi skulle arbeta med i framtiden.
Kom väl egentligen inte fram till något vettigt.
På företagsekonomin arbetade vi med moms. De som skulle redovisat idag ska redovisa imorgon istället.
Idrotten skippade jag, mår som sagt inte riktigt hundra.
Skyndade mig hem i regnet.. stannade en sväng i Vby och köpte en present till Emma som fyller år den 20e. Hon och Tova ska ha middag på fredag! Det ska bli riktigt mysigt tycker jag!
Äntligen hemma är väl allt man kan säga just nu. Sitter med dubbla tröjor och har lite dåligt samvete för att jag inte mår tillräckligt bra för att åka och sola med Sandra som vi sagt. Vi får göra det snart!
Ska äta kycklig med potatissallad nu! Jag hör av mig snart igen, puss!

image501 Jag och Fredrika i skolan (ett tag sedan)


Kommentarer
sandra

hehe det behöver du inte ha, vi tar det när du är frisk :)

2008-01-16 @ 17:55:43
URL: http://erkeus.blogg.se
Felicia

fin bild :)

2008-01-16 @ 18:27:47
URL: http://CUSHION.blogg.se
mikaela

tack så mycket :)

2008-01-16 @ 19:50:48
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0