onsdag 30/1-08

Hej!
Ber om ursäkt för mitt depp igår, men alla har vi väl våra depp-dagar?
Imorse hade jag sovmorgon, började 12.20 så jag gick upp 10.30, åt lite frulle/lunch och gjorde mig iordning medan Tigger levde rövare.
Började skoldagen med naturkunskap, kollade på en film om vatten från 10 år som var så dålig att klassen höll på att sjunka genom golvet. Efter det fick vi tillbaka våra arbeten, MVG! woho.
Efter det fek, vi fick nya böcker. Två stycken, en övningsbok och en textbok. Tjocka som biblar! Oj, vad roligt det ska bli med Fek B! (INTE)
Sedan var det idrott. Jag orkade verkligen inte så jag satt på bänken med andra som kände likadant som jag. Haha, slappisar.
Äntligen hemma från skolan nu. Vilket väder! Regnigt och skabbigt, usch!
Måste sätta mig ner med matten, har matteprov imorgon!
image605


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0