måndag

Hej!
Idag vaknade jag klockan 10, asskönt! Började 12.10 så jag var i skolan vid 12, då jag fick reda på att vi hade håltimme till 13.10...suck.
Satt och löste mitt korsord..åt någon falaffel..försökte få tiden att gå..
Sedan hade vi äcklig engelska (jag hade inte gjort läxan) och efter det svenska (jag hade gjort läxan).
Klockan 15.30 slutade skoldagen. Nu är jag hemma i mitt nystädade rum och har precis ätit en macka.
Mamma ringde nyss, hon och jag ska åka till Vällingby när hon kommer hem, vi ska köpa med oss någon mat hem och så skulle hon köpa något viktigt, minns inte vad hon sa. Jag rapade just i telefonen så hon fick lock för örat, det var kul. Underhållande. Kvinnligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0