måndag

Hej igen.
Idag traskade men upp vid åtta för att börja 9.15. Men såklart hade vi ingen första lektion vilket betydde hål fram till 12.10. KUL! Vi satte oss med grupparbetet i Fek, fick en del gjort. Resterande lektioner gick hyfsat fort. Jag tycker att det verkar vara ovanligt många som är sega för att vara dagen efter lovet.
Efter skolan åkte jag hem och slöade lite, sedan åkte jag till Vällingby och kollade på bio med David. Vi såg någon film som varken jag eller han förstod speciellt mycket av. Haha, men det var mysigt ändå!
Åkte hem, tog någon kvällsmacka och sedan slöade jag igen, och igen och igen. Jag är trött. Och jag är typ bäst på att göra absolut ingenting. Jag orkar inte med sju veckor till innan lov igen. Usch!
Jag lyckades klicka på en länk Petronella skickade till mig på msn så hela msn fuckade sig totalt, loggades in och ut hela tiden och tydligen hade jag skickat den där länken till andra också (omedvetet) till exempel Liza, virus?!
Nu är det dags att börja tänka på refrängen känner jag. Packa väskan för idrotten imorgon 8.15, hämta Tigger som ska sova med mig (som han inte kommer vilja), måla på lite nagellack, kolla på 2 ½ men och läsa lite. Sedan sova. En dag imorgon också!
Puss och kram ses på stan /Mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0