Måndag 28/1-08

Hej!
Idag vaknade jag 07.05, klädde på mig och fick sällskap av mami till Blackan.
Började med matte, ganska slappt.
Efter det samhällskunskap, fick en uppgift om barnens rättigheter som ingen riktigt hann klart med, men våran lärare Janne är alltid så överambitiös så han hade lagt lite för mycket jobb på oss just denna lektion och det märkte han själv.
Sedan en lång lunch i sällskap av Jenny, Liza, Iza och bla Carlstedt. Vi satt en lång stund och drog ut på den långa håltimmen vi har på måndagar. (10.30-12.05)
spanskan har vi nu fått en ny lärare eftersom våran gamla typ plugagr eller något. Var faktiskt inte så intresserad av vart hon tog vägen. Den nya heter Laura (tror jag) och är faktiskt bra, förutom att allt ska gå så snabbt att man knappt hinner tänka efter vad man egentligen heter.
Sedan var dagen tekniskt sett slut. (som Gustav sa)
Engelskan hade vi håltimme på och svenskan skulle vi jobba med våra grupparbeten på.
Så vi övade på arbetet en gång och bestämde att vi ska göra resten på torsdag.
Hemgång då för min del och jag sällskapade med Cissi på tuben, kollade en snabbis på H&M i vby men var inte så taggad på det så jag åkte hem.
Anders är hemma och är sjuk. Febrig. Suck, jag som tycker att det är så skönt att vara ensam hemma på eftermiddagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0