lördag


image472Idag var det mitt fel att vi vaknade tidigt, jag hade glömt avställa klockan från 10.00 då jag skulle gått upp till skolan igår. Haha, shame on me!
Vi låg och slöade oss och lyssnade på musik ett bra tag, gick upp runt halv ett och åt frukost. Stod i tidningen om Martin idag :(
Efter chillade bara några timmar och vid kvart över tre kom Jombe och hämtade oss. Jombe, Ian, David och Engel skulle spela fotboll. Haha, jag har aldrig sett Ian så trött och sliten som han var idag när vi hämtade upp honom. Kommer jag också se ut så dagen efter krogen? Antagligen!

Runt sex kommer Michelle + familj hit på middag, ska bli mysigt!
Halv nio ska jag möta Fredds vid Ängby, vi ska hem till Lucas som fyller 18! Ser fram emot det!
Klädsel har jag inte bestämt än, men jag tror det kommer gå i svart, är alltid enklast så tycker jag! Matchar till allt också. Perfekt. Frågan är bara, silver eller guld-smycken? Får tänka på saken.
Lucas bor ganska nära David så vi sa att vi antagligen ska ses efter jag varit hos Lucas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0