Familjen Holm Larsson Edgren

Ja, gud vad många efternamn det blev helt plötsligt. Visst är ni vana vid bara Holm.
Men såhär är det.
I grunden heter mamma Holm, pappa Larsson och Anders Edgren.
Eftersom mamma och pappa är skilda heter jag Holm Larsson (använder inte Larsson så mycket när jag talar om mitt namn)
Och eftersom mamma och Anders är gifta så heter mamma nu Holm Edgren.
Just därför har denna lilla familj på tre personer också tre olika efternamn.
Intressant va?
Här är vi iallafall. Alla bilder är tagna idag:
image542image545image546
Anders, mamma och jag!


Kommentarer
joanna

hahah jag heter också larsson & jag brukar heller inte använda det spec mycket hahah! :)

2008-01-24 @ 19:50:07
URL: http://joannakask.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0