detta kommer bli lite deppigt

Anledningar till att mikaela ska gå och lägga sig nu och skita i denna äckliga tisdag

- jag har ont i huvudet
- mitt rum ser ut som ett bombnedslag, eller två
- läxor och prov väller över mig och jag orkar inte ens sätta mig med pennan i handen
- det är 91 stycken inne på msn, jag pratar med noll av dem
- jag saknar massa människor
- jag har inte ens något bra att skriva här, just därför blev det ett sånt här inlägg

Det kommer ändå sluta med att jag sitter och glor in i datan tills klockan är alldeles för mycket. Vilken jävla dötid.
Jag borde kanske börja ägna mig åt något nyttigare om dagarna. Skaffa en hobby, börja på en sport?
Saken är den att jag varken har lust eller ork.

Welcome to the good life.


Kommentarer
Tova

Älskling då! :/
vi kan skaffa en hobby tillsamans, sitter ändå bara i mitt rum och ruttnar

Love you!

2008-01-29 @ 22:39:00
URL: http://tovagyllestad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0