20 sanningar om mikaela

1. Mitt fullständiga namn är Mikaela Linnéa Holm Larsson
2. Jag har inte bara en katt, jag har en kanin också
3. Jag har flyttat sammanlagt 10 ggr
4. Jag har blivit beroende av bloggar och bloggande. Läser 20-25 bloggar om dagen.
5. Kär och galen?
6. Jag visar nästan alltid tänderna när jag ler
7. I matväg älskar jag konstiga saker som ketchup, keso, avokado, choklad, cola light, såser, broccoli
8. Jag och tova samlade på studsbollar när vi var små
9. Jag har två nyårslöften
10. Jag har simmat i 11 år
11. Jag är född 90 men går ettan
12. Jag skrattar åt mina egna skämt. Ibland kan jag till och med börja skratta innan jag sagt dom högt för att jag tycker dom är så roliga
13. Jag klarar mig inte utan min mobil
14. Det var inte länge sedan jag lärde mig att statoil 24 heter så för att de alltid har öppet och 7 eleven heter så för att de har öppet 7-11.
15. När jag är arg/ledsen så väljer jag att skriva av mig
16.  Jag har en speciell budget när jag handlar på just H&M, vet inte varför.
17. Jag har ett ticks- att alltid röra på foten när jag sitter still och kollar på till exempel tv.
18. Jag stör mig på när folk inte gör smilisar på msn
19. Jag slutar hellre tidigt än börjar tidigt
20. Jag har över 350 bilder på bara mig själv på datan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0