två flugor i en smäll (två dagar i ett inlägg)


image619Tja!
fre /lör:
Hade en mysig kväll igår. Hinner inte skria om den, men jag var med David med flera och tog det ganska lugnt!
Sedan sov jag hos D. Mådde dock illa halva kvällen och det höll i sig tills vi vaknade. Inte kul, har säkert åkt på någon skit. Har sovit hela dagen, vaknade kvart över fem. Men ikväll är det middag hod David med en del av hans släkt och jag vill verkligen dit så jag ska försöka trolla bort sjukheten och slänga på mig ett léende och dra dit. Efter det är det fest hos en annan David som fyller 21år. Jag hoppas att jag kan gå på den med för det skulle vara roligt!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0