tosdag

Tjingeling!
Jag gick somsagt och kollade på tv igår, någon film som i stort sett utspelade sig i en telefonkiosk.
Låter inte så upphetsande men ändå fastnade jag för den. Och den dumma dog, som vanligt. Happy ending.
Sedan kollade jag på kvällsöppet, eller vad det heter, som handlade om sex. Undomar, psykologer, sexexperter och Schulman var där och pratade. Det var faktiskt intressant.
Efter det var det menat att jag skulle se 2½ men, fast då ringde David så de närmsta 45 minuterna pratade jag med honom <3
Sedan hade jag svårt att somna. Blev hungrig, drack nyponsoppa, vände och vred på mig, kollade lite mer på tv och filosoferade.
Jag tänkte också på hur förjävligt det skulle bli att gå upp klockan 07.00 idag och det gjorde mig mer stressad till att somna så fort som möjligt. Till sist somnade jag, runt 02. Great!
Ja, det var bannemej svårt att kliva upp idag. var uppe efter en kvart.
Kom till skolan precis i tid, lagom stressad. Precis när vi var på väg till lektionen fick vi reda på att den var inställd. Det är vid sånna här tillfällen som Mikaela bara vill lägga sig ner på golvet och skrika.
Men vi satte oss och mös vid frukosten i matsalen. Sedan samhälle, Amnesty var här och berättade om de mänskliga rättigheterna, lagom roligt.
Sedan naturkunskap, behöver jag säga mer? Slappt som vanligt..
Lunchen var äcklig och sedan spanska som inte heller var speciellt roligt.
Nu har vi haft håltimme (som vanligt) men dags för matte med Bertil (som för övrigt har namnsdag idag, grattis)
Nu måste vi rusa! Smell ya later! Pusss



Kommentarer
emma

var gärna med o vinn parfymen :)

2008-02-07 @ 14:09:39
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Cassandra

Hatar TORSDAGAR! The fucking sämsta dag som finns! 8-16, med tre tråkiga lektioner på morgonen innan lunch, usch!

2008-02-07 @ 18:23:55
mikaela

haha japp :) du har så rätt så, cassie!

2008-02-07 @ 19:17:11
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0