torsdag

Tjingeling!
Inatt sov jag 10 timmar! Riktigt skönt, jag började 11.50 idag så jag gick upp vid 10.45.
Först hade vi spanska. Vi gjorde någon slags tävling i lag, vårat lag vann inte.
Sedan åkte jag, Gustav, Maja och Niklas till vällingby och köpte cigg och växlade pengar på Forex.
Efter håltimmen hade vi matte. Jag satt och halvsov, några lekte någon lek och andra pratade om fyllesituationer. Efter ett tag gick jag och fick tre gratis-äpplen i cefeterian, ibland är det bra att vara blond, söt och "se hungrig ut" som jag har hört att jag ser ut att vara av några som jobbar i matsalen...hur man nu ser hungrig ut..men jag får iallafall gratis-saker, så varför inte.
Sist hade vi idrott, vi spelade fotboll och jag fick en boll i huvudet så nu har jag ont där.
Vi fick sluta en kvart tidigare eftersom min idrottslärare slagit ut en tand nyligen och fått en akut-tid hos läkaren. Haha!

image796Nu ska jag och Anders åka och handla mat på Coop i Vinsta!
Lite senare ska jag sola med Sandra.
Skriver när jag kommer hem! Puss /M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0