tisdag

För några minuter sedan satte jag mig ned och skulle skriva ett inlägg men blev avbruten av Linn som kommer inspringandes och säger att hon vill byta blöja..Byta blöja, finns det något äckligare? Och gud vad äckligt det måste vara att bära på blöjan. Tur att man inte minns den tiden. Jag är glad att jag kan gå på toaletten själv säger jag bara.

Skoldagen började med idrott. Och himmelens gudar vad trött och frussen jag var! Vi hoppade trampett igen, men denna gången lite mer avancerade hopp. Volten var dagens nära-döden-upplevelse. Hjälp.
Sedan hade vi engelska, vi gick igenom individuella val och hade klassråd. Inte mycket till engelska må jag säga.  
Efter det tryckte vi i oss en snabb lunch och gick till språket. Våran lärare var försenad så jag, Gustav, Niklas och några till sprang iväg. Vi försökte få med oss de andra också men dom pluggisarna (Andreas) stannade kvar och hade språk. När vi mötte läraren i skåphallen sedan så spelade vi jätteförvånade och det slutade med att hon sa att hon skulle sätta närvaru på oss iallafall!
Vi hade håltimme i ca 1,5 timme. Fördröjde tiden på alla möjliga sätt och sedan bild.
På vägen till dagiset ringde jag min älsklings-tova och pratade lite.
Nu är jag som sagt barnvakt. Ska dra mig hemåt runt sex.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0