Mikaela och skolan hatar varandra

Jag hatar skolan och skolan verkar hata mig tillbaka.
Jag vill bara börja jobba. Kunna känna att jag kan gå hem för dagen, klar för dagen. Morgondagen kommer om en massa timmar. Men nej, två och ett halvt år kvar. Nej, jag orkar inte. Jag går i ide, bye bye.
Informationen åker in i ett öra och ut genom det andra.
Ibland undrar jag varför jag går i den pluggis-klass. Jag jämför mig aldrig med de i klassen när det gäller prov, skulle jag göra det så skulle jag ligga hemma i sängen och vara deprimerad hela dagarna vid det här tillfället.
"jag har inte pluggat någonting! Hoppsan, jag fick MVG! Hihihi" - så brukar det låta i min klass.
Visst, nästan alla är helt underbara, men när det kommer till pluggandet..nej
Jag har en jävla massa skit kvar att lära mig ikväll. Jag har ont i huvudet och är trött som ett as. Men det ska väl gå? Annars är det IG och ett nytt försök som gäller, livet är ju inte alltid en dans på rosor.
image759



Kommentarer
Sanna

mkt papper ;P

2008-02-19 @ 21:50:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
QUEENIEQUEENIE

"jag har inte pluggat någonting! Hoppsan, jag fick MVG! Hihihi"

mm feta irriterande

2008-02-19 @ 21:58:15
URL: http://queeniequeenie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0