lov?

Ska man aldrig få ha ett helt lov utan läxor eller prov?!
Till nästa vecka har jag:
  • Matteprov
  • Redovisa SO
  • Läst ut svenskaboken
  • Idrottsuppvärmning
Dessutom ska de individuella valen vara klara på söndag och när jag går in på sidan och ska välja så står det "Ett fel har uppstått i Eval. Kontakta support med beskrivning."

Fuck school

image880
förresten är den där boken så jävla konstig.
ur boken:
"Vad tjänar då att dröja? Ej ett ord som utgår ur din mun behagar mig
- och må en nånsin kunna mig behaga!
Och min person berör dig lika illa.
Fanns dock en bragd så ärofull för mig som den att skänka åt min bror en grav?
Av alla här jag skulle prisas högt, om fruktan ej satt lås för deras tunga.
Med envåldsmakten följer mången fördel:
härskaren gör och säger, vad han vill."

Sådant är språket och texten i hela boken, jag förstår typ ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0