lördag

Jaha, och idag då?
Vi vaknade 11 (är du förvånad?) och låg kvar i sängen och drog oss i någon halvtimme.
Sedan åt vi frukost och gick iväg till Bplan, David är nu på match, BP - DIF.  (heja ingen alls?)
Jag åkte hemåt, osminkad i gårdagens festkläder + huvudvärk. Man känner sig alltid lika fräsch och vacker dagen efter!
Idag ska jag nog bara ta det lugnt..middag här hemma ikväll och klockan 21.35 kommer Titanic på TV3. Visst har man sett den tusen gånger, men den är fortfarande lika bra. Och nu var det länge sedan jag såg den.

image661image662


Kommentarer
maja

jag är den största titanic-älskaren
se den

2008-02-09 @ 14:24:02
mikaela

maja who?

2008-02-09 @ 14:43:13
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0