JAG VILL INTE HA 10 KG POTATIS!

Det nästan mest irriterande man kan vara med om på en vardag är när man ligger utmattad i sängen, ont i magen och ryggen, ett bra program på tv, halvsover..rätt var det är plingar det på dörren, inte en gång, inte två..utan tre. På raken, plingplingPLING! Oj, något viktigt tänker man och rusar upp så attans fort att man nästan får blodtrycksfall.
När man öppnar dörren står det en ful gubbjävel som frågar om jag vill köpa 10 kg potatis..
Det är tredje gången han kommer till oss och jag har lugnt och sansat (och trevligt) förklarat för honom att nej, vi vill inte ha potatis. Ändå kommer han tillbaka. Skitsur blev jag. Och skitsur blev han när jag tackade nej för tredje gången.
image652


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0