helgen

Fredag:
I fredags hade Steffi 18års-middag + fest.
Jag, Tova, Emma och Nickie åkte dit tillsammans och kom till lokalen runt halv sju. Det var mycket roligt folk där, mycket blandat. Steffis gamla kompisar och många klasskompisar, pojkvän och så vidare! Roligt att träffa mycket nya människor.
Lite lasagne och några drinkar senare var kalaset igång, DJ och hela faderuttan, skitkul hade vi!
In på natten vinglade jag hem till David som bor 5 minuter därifrån. Han hade några killkompisar där..jag ville säga hejdå till honom, skulle ju nämligen åka till Karlstad tidigt morgonen därpå.
Bilder:
image737image738image739image736image740image741

Lördag:
image747
Sa jag att vi skulle åka tidigt? Mamma väckte mig halv sju. Fortfarande onykter efter gårkvällen. Slängde ihop lite saker i en väska och åkte till centralen. Jag och mamma satte oss på tåget mot Karlstad. Jag somnade och tog igen tre timmars sömn.
När vi kom fram mötte vi min syssling Anna (88a) på stationen, hon körde oss hem till resten av släkten. Vi bytte om snabbt och begav oss in till city.
Vi shoppade en del och sedan åkte vi och kollade på min andra syssling Carl (90a) när han hade handbollsmatch. Hans lag vann med 31-26!
Efter det åkte vi hem och åt en god middag inklusive världens godaste kladdkaka som min tredje syssling Lotta (95a) bakat! Sedan kollade jag och Anna på ett avsnitt av Gossip Girl och efter det kollade alla på Se upp för dårarna (femte gången jag såg den) som gick på 4an.
Helt utslagna efter en händelserik dag slocknade vi runt 11.
Bilder:
image743image745image746image748image750

Söndag:
Vi vaknade runt 11 idag. Åt en god frukost och gjorde oss iordning för en liten rundtur.
Först åkte vi till något ställe som hade jättefina hus. Vi åkte bland annat förbi Christer Sjögrens hus. Oj vad fint det var!
Sedan åkte vi till något annat köpcenter (fråga mig inte vad ställerna vi var på heter för det har jag ingen aning om) och kollade runt och shoppade lite till! Efter det åt vi lunch på nyöppnade Ikea med sjöutsikt!
Sedan fick vi lite brådis till tågstationen, tåget gick 14.20!
Jag fick med mig en bunt med Vecko revyn av Anna som jag satt och bläddrade igenom de tre timmarna på tåget. 17.30 var vi framme i huvudstaden igen! Anders kom och hämtade mig och mamma och körde mig direkt till David. Jag lämnade över en liten present jag köpte till honom (för skojs skull) i Karlstad, pussade lite på honom, kollade några minuter på Top Model och sedan åkte jag hemåt!

Tack alla sysslingar för en jättebra helg i Karlstad!


Kommentarer
Anna

Tack själv goding :D Kul att ha dig här!

2008-02-18 @ 18:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0