fredagkväll

Igår spenderades det först en timme och en kvart i brommaplan, men det som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Sedan åt jag middag hos David, det var jättetrevligt.
Runt tio åkte vi till Ina, Ians syrra (märk noga att de har samma bokstäver i deras namn, coolt) som hade inflyttningsfest, plus att hennes pojkvän fyllde år.
Det var superkul och vi drog oss hemåt runt två, var hemma runt 3-3.30.
När vi skulle gå på tunnelbanan på vägen hem så var det någon random-brud som puttade ner mig så jag ramlade baklänges och tappade min mobil (vilket jag inte märkte förrens jag satt på tunnelbanan).
Det visade sig att hon hade puttat fel brud och hon ringde upp och bad om ursäkt och sa att jag skulle få tillbaka min mobil. Det som sög mest av allt var att hon bor i Farsta, men sedan kom jag på att Jenny jobbar där idag så tjejen gick in till Jenny i affären och lämnade min mobil, så nu är den i säkert förvar! Gud, jag känner mig helt handikappad utan den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0