detta var absolut dagens skratt

blondinbella har precis nämnt att hon skulle vilja bli justitieminister i framtiden..
då fick hon bland annat denna kommentar. Jag höll på att fullkomligt vika mig av skratt


#4

Jag lovar och svär på min heder som icke-adelsman att om du någonsin får en sådan post ska jag klä ut mig till ett stort ådrigt ollon och spatsera genom stan. Och om det svenska folket är så efterblivet och inte har sett igenom din falska manikyrprinsesse-fasad då så hoppas jag innerligt att du ser mig, utklädd till ett ådrigt ollon, och tänker att det där ollonet har flera tusentals människor innerligt hoppats att du någongång ska få i ögat.

Jag är så förbannat trött på folk som går med i MUF, ssu, grön ungdom osv enbart för att "lyckas politiskt".. De läser innantill på ett jävla papper vad partiet tycker och går över lik för att nå sitt mål. Men du ska veta att sånna människor ofta misslyckas. Visst, det sitter sjukt mycket folk på de högre posterna som bara är där för att de ville vara kända politiker. Men jag tänker då fan inte låta en silverskedsfjolla som du få bestämma hur mitt och mina medmänniskors land styrs. (Märk väl att jag inte räknar dig till mina medmänniskor, för enligt mig är en människa en persom som kan känna sympati och inte har en galet trångsynt syn på världen.

Du bygger ditt torn högre och högre för varje dag. Men hur jävla stabilt det än känns just nu så ger det vika tillslut. Och när du väl faller så kommer du falla hårt. Och det kommer göra ont. Och när du gör det, då ska jag stå där, utklädd till ett ollon och punktera ditt öga.

HAHA!


Kommentarer
fredrika

hahaha, fan va skön!

2008-02-01 @ 12:46:15
Matilda

Där fick hon!

2008-02-04 @ 11:17:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0