äntligen fredag!

Tjaa!
Idag började jag klockan tolv, innan dess lunchade jag med Jenny i skolan och sen åt vi prinsess och chokladtårta för Hampus som fyller 17 idag! GRATTIS!
Sedan fek-omprov. HAHA, jag vart så arg att jag började gråta under provet och sedan sa jag åt honom att han kunde sätta IG på mig eftersom jag fan inte tänker göra om provet en gång till! Där med basta!
Efter det hade vi matte, trist..och sedan engelska. Niklas och Fredrika hade en bra redovisning för oss.
Skulle egentligen på brölloppsmiddag, men de vart för stressigt så jag struntade i den. Skulle åkt typ nu och behövt åka därifrån efter ca en timme eftersom det är borta i Stuvsta.
Så lite tjejer kommer hit halv åtta och sen sticker vi till Hby! Det blir bättre så!

En konstig gubbe sa god jul till mig idag när jag klev av tuben..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0